Re: Pomoc przy tworzeniu

He's offering help with improving Debian's page. He says he's got graphic,
html and php knowlegde.

I'm trying to explain him how our pages are organised,

On Sat, Feb 26, 2005 at 10:25:09PM +0100, Luke Star wrote:
>    Czy mógłbym sie włączyć w tworzenie strony Debian.org?? Byłbym bardzo
>    zainteresowany pomoca w rozwijaniu, podrasowywaniu stronki. Jestem nawet
>    dobrym grafikiem, znam HTML (bardzo dobrze) i PHP (Dobrze). Mam nadzieje
>    że pozytywnie rozpatrzycie moją chęć pomocy.

Przede wszystkim Debian to projekt międzynarodowy, a to oznacza, że na listy
dyskusyjne należy pisać po angielsku jeśli nie posiadają -pl- w nazwie.

A wracając do Twojej oferty pomocy. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę
w jaki sposób budowane są strony Debiana. Pisane są w języku WML i na jego
podstawie generowane są statyczne strony HTML.

Pod adresem http://cvs.debian.org/?cvsroot=webwml możesz zobaczyć
repozytorium z tymi plikami.

Dodatkowo dość dużą wagę przykładamy do tego by strony mogły być łatwo
odczytane również w tekstowych przeglądarkach stron, a co za tym idzie nie
jest prosto zrobić taką stronę by jednocześnie była piękna.

Więcej o stronie możesz poczytać pod adresem
http://www.debian.org/devel/website/

pozdr,
fEnIo
--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Poland