Sponsor

Hej

Jeg kommer fra en clan der hedder Diuex.

Vi er ikke kendt i nu da vi ikke har spillet. Men jeg er ved at indsamle folk til en Top clan. Vi begynder at træne i næste uge. Da jeg er begyndt at finde de spiller vi skal have. Men for at holde humøret højt skal man jo bruge nogen ting. Og jeg tænkte på om det var noget for jer at sponsere en ny clan der regner med at komme i TOP 5 Af Danmarks bedste Hold. Det tager noget tid at komme der op. Det er jeg ret klar over. Men med tiden er jeg sikker på med nogen af de skillz spiller vi har. At vi sagtens Kan komme i Toppen og måske med tiden spille op med de top udenlandske hold.

Det jeg håber i kan give os en kamp server. Det er til mand. Og den bliver ikke brugt så meget.

Det andet jeg håber i kan give os er en web-hotel så vi kan smide vores hjemme side som er ved at blive lavet.

På forhånd tak

Manager

Anders Vejgaard

Mail : Vejgaard@firearmsmod.dk