Vrijedno paznje!

Postovani (a)!

Imam za vas jednu poslovnu ponudu pa se nadam da cete ovo moje pismo procitati i ozbiljno razmotriti sta vam imam za ponuditi !

Kako se radi o ozbiljnom poslu od kandidata se ocekuje slijedece:

-- Punoljetnost tj. min. 18 godina zivota
-- Zelja za timskim radom
-- Poznavanje osnova engleskog jezika (nije apsolutan uvjet ali moze vam pomoci u poslu)

U ponudi vam je:
Kupovina po povoljnijim cijenama,kupujuci mozete  zaraditi
Reklamiranje posla,sa novim clanovima kojima preporucite posao zaradjujete.
Prodaja vasih proizvoda ( ukoliko imate tvrtku ) putem naseg poduzeca i na tome zaradjujete
Ako preporucite neku drugu tvrtku ( trgovinu,obrt i sl.) i na tome zaradjujete

Mogucnosti je puno i ne mogu vam ih sve ovdje nabrojiti!

Upisite vase podatke ime i prezime i mail adresu ovdje:
http://producermp.exec.ws    i saznat cete sve o ovoj poslovnoj ponudi

Kad se upisete dobit cete mail da potvrdite vase clanstvo ( na engleskom )
Obavezno potvrdite jer time dobivate pravo da saznate sve o poslu,a ujedno i vas jedinstven identifikacijiski broj

Free clanstvo vas ne kosta nista pa vam toplo preporucujem da saznate vise o poslu kojim se ja bavim i svakome bi ga preporucio!

Vjerujem da necete biti razocarani!

Srdacan pozdrav u nadi daljnje suradnje!

Hvala! I oprostite na smetnji !

Mateo

PS:ako ste imali volje i procitali ovaj mail neka vas barem malo nasmije ako niste drugo pogledajte
http://www.flashmann.ch/tito-i-ja.htm