Installasjon problem

Hei
Mit navn er H.Farmani, nylig prøvde jeg å installere Debian.10 på min PC , men jeg kom ikke frem, under installasjonsarbeid kom noe ukjent spørsmålet for eks : å velge en ‘Speil nettverk’ ?! og etter valget av de mange alternativer fikk jeg ikke godkjent ingen av dem !? Og hverfal jeg installerte det ! Men det dukker opp bar den konsoll delen og Debian , det viser ikke den GUI delen!?
Om nedlasting i Virtuel box :
Og når jeg skulle laste ned Den ISO filen til Virtuel boxen , virtuel boxen tatt ikke mot filen !!?? Jeg tror på grunn av filen er 64 bit, og virtuel boxen tai mot bare 32 bite ISO filen. Jeg håper at dere kan hjelpe meg om det.
Mvh H.Farmani

Sendt fra min iPad