Re: Wiktor Krzewicki zaprasza Cię do GoldenLine.pl

mi bardziej chodzi po co zostalo wyslane do mnie takie zaproszenie? w jakim celu? w sensie ze nie znamy sie wie odbieram to jako dzialanie spamerskie..... rozsylanie mojego adresu po ludziach mi obcych..
wiec?

Wiadomość napisana w dniu 2009-11-13, o godz. 15:37, przez Kamil Kułaga: