Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri

Eğitim sektöründe yüzyılın anlayışını getiren İnteraktif Akademi ve İnteraktif Dersane  zamandan ve coğrafyadan bağımsız olarak Türkiye'nin en uzak köşesinde yaşayanlara bile akademik kadrosu ve  meslek profesyonelleri ile internet üzerinden canlı yayınla Yabancı Dil,Sertifika Programları,Seminerler ve Sınavlara yönelik (ÜDS,ÖSS,OKS,AÖF,KPDS) eğitimler ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.

Fiziki bir sınıf içinde yaşanan hersey İnteraktif Akademi ve İnteraktif Dersanenin sanal sınıflarında da yaşanır.Öğrenci ve Öğretmen birbirini görür, birbiriyle konuşur,sorular sorulur,sınavlar yapılır.

Lütfen Akademik kadromuz eğitim programlarımızı ve sistemimiz hakkında daha detaylı bilgi edinebilmeniz için akdemi adresimiz www.interaktifakademi.com ve dersane adresimiz  www.interaktifdersane.com adresini ziyaret ediniz.

Saygılarımızla, İnteraktif Akademi –İnteraktif Dersane