Re: Kontakt na inzerciu.

On 20.02.07 22:01, peter ing. wrote:
> From: "peter ing." <peter.ing@centrum.sk>
> Date: 	Tue, 20 Feb 2007 22:01:12 +0100
> Subject: Kontakt na inzerciu.
> To: debian-user@lists.debian.org
>
> Inzercia zoznamenie č. 67198
> Môj počitač mi neotvorí kontakt "obalku", zrejme Linux, ako mi môžete
> pomôcť.

Je mi luto, nemozeme.
neviem ako ste sa dostali k tejto adrese a posielaniu mailov na nu, ale toto
je ANGLICKA diskusna skupine pre ludi, ktoda sa tyka IBA distribucie debian.

Odporucam vam pre zaciatok pohladat si vo svojom okoli cloveka, co sa aspon
ako-tak rozumie pocitacom, aby sa na to pozrel, a najprv zistil ci to vobec
je linux, ci je to debian, a ci vam neporadi on(a).