Behöverhjälp!!

Hej,

Jag har tänkt mig installera Debrian på mig Xbox, men jag kan ingetting om linux. Jag har läst mig till hur det skall installeras med känner mig väldig osäker. Jag vill inte fastna i installationen. Jag skulle behöva prata med någon som kan guida mig igenom installationen skulle det vara möjligt. Jag kan en del om datorer men linux har jag inte tagit mig tid att lära...än!

yours4ever
/sonic_blue

Get your own *free* email address like this one from OwnEmail.com

Select your own custom email address for FREE! Get you@yourchoice.com, No Ads, 6MB, IMAP, POP, SMTP & more! http://www.everyone.net/selectmail?campaign=tag