[no subject]

Witam bardzo serdecznie.

Wierzę, że znajdziesz rozwiązanie na mój problem.
Otóż, chodzi oto, że ostatnio próbowałem sobie zainstalować Linux'a Red Hat'a w wersji zarówno 8.0 jak i 7.1 i nic z tego nie wyszło. Podczas instalacji przy przechodzeniu do ręcznego utworzenia partycji (Dysk Druid) wyskakuje następujący komunikat :

An error occurred reading the partition table for the block device hdd. The error was:
Partition (s) do not end on cylinder boundary.
This occurs because the drive geometry detected by the kernel esed by the instaler is diffrend than the drive geometry used when the drive was partitioned. This can be corrected by specifying the drive geometry on the kernel command line when booting the instaler.

Czy istnieje taka możliwość, że powodem niepowodzenia jest za stary BIOS (AMIBIOS K7S5A RELEASE 08/27/2001 S).
Bo chyba nie chodzi o twardziela - mam ponad 12 GB wolnego niesformatowanego miejsca. Oprócz tego - może do czegoś Ci się to przyda - Durona 900, 256 RAM, GeForce 2 400 64 MB.

I jeszcze jedno, niedawno miałem jeszcze zainstalowanego Linux'a Mandrake i z nim nie było problemu.

Jeżeli będziesz potrzebował jeszcze jakiś informacji to chętnie Ci ich udzielę.

Z góry dziękuje i czekam niecierpliwie na odpowiedź.