SV: Download af linux

Hi Debians.
I'm answering this guy in danish, since he wrote his posting in danish. He's
asking where to get a Linux os, and I tell him to check out www.debian.org,
and also to read some info first.

Der var du sgu heldig. Jeg mener at være den eneste dansker her (udover
dig). Adressen er:
http://www.debian.org
Gør dig selv den tjeneste at læse lidt forskelligt om det først, ellers får
du en hel del bøvl ud af installationen.
Det er absolut en fordel at skrive på engelsk. Der er mange superkompetente
folk her, men de skriver allesammen engelsk. :-)
Velkommen!
Vitux

Error is human; complete disaster takes a computer