Telepites & X Window bajok

Hello bello!
Hallottam errol a Debian-os levlistarol, s nekem is lenne nehany
kerdesem. A CHIPTAR 9-es CD-rol telepitem a LINUX-ot, de az nem talal
nehany file-t es konyvtarat installalaskor.
Ezek a kovetkezok: /usr/X11R6/bin/libXaw.so.6/
                   /usr/X11R6/lib/libICE.so.6
                   -------||-----/libXext.so.6
                   -------||-----/libXext.so.6.0
                   -------||-----/libXext.so.6.1
                   -------||-----/libXext.so.6.3
                   /usr/X11R6/lib/X11/xinit/xinitrc
                   /etc/X11/xdm/Xservers
                   /etc/X11/config
                   /usr/lib/libproc.so
Exeket kenytelen vagyok kezzel elkesziteni, de nehanyra (libXext.so.*)
meg mindig panaszkodik a telepito. Vajon mi lehet a hiba?

A masik problemam, hogy a telepites utan minden tokeletesen megy. Az X
is. De ha reboot-olas utan a _xinit_ parancsra _Command not found_ a
valasz. A _startx_ parancs pedig nem is inditja az X-et. Minden lefut
rendesen, a grafikus felulet felvillan es kilep. Szoval arra lennek
kivancsi, hogy a rendszer miert nem kepes elinditani az X-et a masodik
alkalommal? Valaki segithetne nekem, hogy a _xinitrc_ es_xserverrc_
file-oknak mit is kellene tartalmazniuk konkretan.
A valaszokat maganba leci, mert meg nem vagyok a listan.
Sega!

--
by Crash Override
         mailto:crashov@freemail.c3.hu