автоматична інсталяция

Доброго дня!
Я використовую etch.
Хочу зробити автоматичну інсталяцію.
Налаштував dhcp,tftp сервери.
Взяв файл preseed.cfg, відредагував його по своїм потребам.
І ось моє питання.
Під час автоматичної інсталяції для розподілу дискового простору є
вибір: все у одному розділу, окремий розділ для /home і т.п.
Мені потрібен окремий розділ для /home. У preseed.cfg написано, що ця
опція повинна бути написана локалізованою мовою. Я написав як
потрібно, але створюється тільки один розділ root. Якщо я роблю теж
саме, але російською мовою, все працює як потрібно.
Стикався хтось з такою проблемою?