Re: is there is anybody alive in there?

On Wed, 8 Nov 2006 13:30:29 +0200
"Golden Online" <goldenonline@gmail.com> wrote:

> Питав те саме десь місяць тому назад... Гадаю що нас тут пару
> десятків, не більше. Але таки да - лист живий :)

Так, я знаю, це флейм і оффтоп. Забийте мене сокирою. Якшо тут хтось є,
з тих, хто веде цей лист :D
Я не вважаю живим лист, в якому всі пости обговорюють одне - чи живий
цей лист. Мертвим його назвати теж не можна, бо є люди, які на нього
підписані і навіть відповідають іноді ;). З цього робимо висновок, шо
лист або half-dead, або un-dead, як кому більше подобається =)