VPN, проблеми з підключенням

В мене виникла одна проблема з підключенням до інету через VPN.

Я підключений до локальної мережі, мережа конфігурується по DHCP. Використовую Etch. Вихід на інет є через VPN.
Для створення підключення використовую pptp-linux. Створюю підключення #pon tunnel. Підключення створити вдається, з'являється інтерфейс ppp0, але нічого по ньому не отримується і не передається.

Раніше була аналогічна проблема. Була статична IP, підключення до інету здійснювалось через мережевий сервіс
(pty "/usr/sbin/pppoe -I eth0 -S service_name -T 80"). Щоб з'єднання працювало, перед підключенням потрібно було відключати мережу
#ifdown eth0 (При цьому інтерфейс eth0 не зникав).

Дякую за увагу, надіюсь на вашу допомогу.
Юра.