Re: Tex Problem

On Thu, May 11, 2006 at 10:11:58AM +0300, Khohlov sergiy wrote:
> Свариться на
> \usepackage[koi8-u]{inputenc}
>  якщо поставити  koi8-r   сваритись перестає, але свариться  на
> українські літери.
> В  language.dat   виглядає все звичайно. Саме цікаве автоматично

Переглянув усі language.dat.  Здається вони усі відносяться до
hyphenation.

> згенеровані написи ("Анотація")
> виводяться без жодних проблем.

У мене так:

У файлі /etc/texmf/cyrplain/cyrtex.cfg останнім рядком виставлено
\def\definpenc{koi8-u}

(не перевіряв, але здається має працювати) Це мінімальний latex-source
якій у мене (на цей час) в усіх .tex файлах:

\documentclass{article} % Звичайно, може бути щось інше
\usepackage[T2A]{fontenc} % Кодировок T2? загалом то 3, але вона перша
% спрацювала
\usepackage{inputenc} % Звернить увагу, кодіровка не вказана взагалі; я
% не впевнений, але здається що inputenc не може переварити ім'я
% кодировки якщо вона не alphanumeric (я всеж не TeXacker);  (він там в
% глубіні намагається породити ім'я файла, і потім не зможе такого файла
% знайти)
\usepackage[ukrainian,russian]{babel} % Буває і без russian
\inputencoding{koi8-u}
\begin{document}
\selectlanguage{ukrainian}
Цей текст буде українською\par
\selectlanguage{russian}
А вот этот текст по русски\par
\end{document}

Це все для tetex 2.0.2c (що у Sarge).  Як буде з 3-м ще не знаю;  але я
не дуже песимістичен.  Ще одне,

$ find /usr/share/doc/texmf -name '*.dvi' -o -name '*.ps'

дає майже усе що є з вільної документації для latex.  А для вирішення
проблем з киріліцею мені вистачило
/usr/share/doc/texmf/cyrplain/README.gz (коли я його знайшов).

--
Torvalds' goal for Linux is very simple: World Domination