Re: привіт

On Fri, 6 Jun 2003, Sergey Spiridonov wrote:

>версiя 4.2. I украiнська розкладка звичайно э. Але менi треба ще
>росiйську та нiмецьку (ru,uk,de,en) :(

Створіть собі самостійно, які проблеми?
див. долучення - спотворена вашим покірним слугою українська розкладка.
покласти в /usr/X11R6/lib/X11/xkb/symbols
прописати в /etc/X11/XF86Config в секцію "Keyboard":
	XkbLayout	"ua"

Можна в той файл додати й німецьку...

>Це дуже сумно :(

У вас є багато вільного часу?
Якщо б я був багатим бєздєльніком, я б міг займатися цими справами, а
так розриваюся між роботою, навчанням та сім'єю.

--
Best wishes,
	Sergey.      +                     ><>
                     |                            <><
nic-hdl: SAR1-UANIC /|\ GPG KeyID: 9049BAEE
Registered Linux User #85447 (http://counter.li.org)