Debian Jessie amd64 Sistemde Dosya Paylaşımı Sorunu

Merhaba. Debian Jessie GNOME 3 amd64 sistem ile windows makina ile ağ paylaşımı yapamıyorum. KDE sistemde de aynı sorun vardı. Samba, nautilus-share, gvfs paketleri vs. yüklü.
Nautilus da "Browse Network" e tıkladığımda "Windows Ağları" nı görüyorum. Çift tıkladığımda "Konuma erişilemedi - Failed to retrieve share list from server: Böyle bir dosya ya da dizin yok" mesajını alıyorum.
Okulda göç için çalışıyorum ve kolay bir paylaşım şekli çok gerekli.

Sorunu nasıl çözebilirim?