İceweasel

İceweasel ile ilgili bağlanamadığımla ilgili sorumu sorduğumda, debian 7.8 wheezy lxde yüklü idi, acaba dosyalarında bir eksiklik mi var düşüncesiyle internet üzerinden debianı (gnome)tekrar yükledim, ama iceweasel ile yine bağlanamıyorum. Bu defa chromiumu da hemen yüklemedim, acaba onun dosyaları mı etkiliyor diye, bir kaç gün sürekli iceweasel i denedim. Linux dağıtımlarının sitelerine sorunsuz bağlanıyor. Ön tanımlı gelen ana sayfasında arama yaptığımda buluyor. Fakat buradan sonra bağlanmıyor. Proxy ayarlarını kontrol etmemi söylüyor. Proxy ayarlarını her şekilde denedim, proxy yok, otomatik proxy ayarlarını kullan, sistemin ayarlarını kullan, manual ayarları kullan, yine bağlanamadı. Sonra chromiumu yükledim, Chromium ile çalıştığımda bir sorun yok. Madem debian ön tanımlı web browser olarak iceweasel i yüklemiş, sorunu giderip onu da kullanmak isterim, firefox her zaman kullandığım bir tarayıcı idi. Ne yapmalıyım.Teşekkür ederim.