Re: iceweasel

Sat, 31 Jan 2015 16:42:34 +0200 tarihinde
selahaddin yıldırım <selahaddinyildirim@gmail.com> yazmış:

> iceweasel i terminalde çalıştırdığımda şu ifadeler çıktı, iceweasel
> açıldı ama internete yine giremiyorum. Ne yapmalıyım? Teşekkür ederim.

Ağ ayarlarınızı kontrol etmenizde fayda var. Iceweasel ayarlarından ağ
yapılandırmanızı kontro letmeniz gerekiyor. Tercihler kısmında
Gelişmiş sekmesinde Ağ sekmesinden ayarları kontrol etmeniz sorunu
çözmenizde yararlı olacaktır.

> ~$ iceweasel
> /usr/share/themes/Taqua/gtk-2.0/gtkrc:54: Clearlooks configuration
> option "sunkenmenu" is not supported and will be ignored.
> /usr/share/themes/Taqua/gtk-2.0/gtkrc:55: Clearlooks configuration
> option "menuitemstyle" is not supported and will be ignored.
> /usr/share/themes/Taqua/gtk-2.0/gtkrc:56: Clearlooks configuration
> option "listviewitemstyle" is not supported and will be ignored.
> /usr/share/themes/Taqua/gtk-2.0/gtkrc:57: Clearlooks configuration
> option "progressbarstyle" is not supported and will be ignored.

Sadece GTK temasında kullanılan bazı seçenekler desteklenmiyor.
Iceweasel çalışacaktır sorun olmaz.
--
Gökşin Akdeniz <goksin.akdeniz@gmail.com>