Re: iceweasel ve yazıcı kurulumu

Selam,

> [...]
> "Server not found
>
> Iceweasel can't find the server at accounts.firefox.com.
>
>     Check the address for typing errors such as ww.example.com instead of
> www.example.com
>     If you are unable to load any pages, check your computer's network
> connection.
>     If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make
> sure that Iceweasel is permitted to access the Web."
>  ifadesi ile karşılaşıyorum, internet bağlantımda herhangi bir sıkıntı yok
> öncelikle onu bildireyim, bu maili de chromiumdan, debiandan gönderiyorum.

Chromium'da problem yoksa, iceweasel'ın ayarlarında bir sıkıntı
vardır. Network ayarlarını kontrol edin, proxy vs. tanımlamış
olabilirsiniz.

> bir başka sıkıntı da yazıcı kuramadım,

Başka bir problemi başka bir mail ile başka bir subject altında
sorsanız daha güzel olurdu.

> iki adet yazıcı var ikisi de hp, biri
> hp laserjet 1102w, diğeri eski hp laserjet 1005series; 1102w yazıcıyı
> bağladığımda sistem hemen yazıcıyı gördü fakat işlem yapamadım, çıktı
> alamadım, hata gösterdi,

Hata mesajı nedir?

> diğer yazıcıyı henüz denemedim, daha sonra deneme
> fırsatım olacak. Ne yapmalıyım.

Şuradaki adımları deneyebilirsiniz:

http://hplipopensource.com/hplip-web/install/manual/distros/debian.html

Kolay gelsin.