Re: Kablosuz Ağlar Görünmüyor

can küçük,  6.11.2013:
> İyi akşamlar. Bir arkadasımın tavsiyesiyle Debian kurdum. Bir sorun
> oldugunda bu listeyi yazmamı tavsiye etti. Ancak şöyle bir sorun var
> çözemedik. Bilgisayarım kablosuz ağları görmüyor. Ama kablosuz
> özelliği var olarak görünüyor hatta wifi yi açıp kapatabiliyorum.

Açıp kapatmaktan bahsederken bilgisayarda bir düğme (ve gösterge ışığı)
olduğunu demek istiyorsunuz herhalde.

> Arayüzde Unavailable yazıyor.

Tam olarak nerede yazıyor?  Gnome mu kullanıyorsunuz?  Tepedeki çubukta
sağ taraftaki ikonda mı öyle yazıyor?

> firmware-iwlwifi ve firmware-atheros paketlerini
> yükledim yinede olmadı. Görüşlerinizi bekliyorum. Tesekkürler..

"dmesg | grep firmware" ile bununla ilgili bir hata mesajı olup
olmadığını görebiliriz.

Yukarıdaki paketlerden başka markalar da var.  "lspci" komutunu
çalıştırırsanız kablosuz cihazınızın ne olduğunu görebiliriliz.

Ayrıca "/sbin/iwconfig" ve "/usr/sbin/rfkill list all" komutlarının
çıktısı da faydalı olur.