Eduroam Kablosuz Ağ Ekleme

Selamlar. Bu yıl Mehmet Akif Ersoy Gölhisar M.Y.O ' na başladım. Okulun kablosuz ağına bağlanmaya çalıştım ama başaramadım. Normal ağlar gibi değil. Herkesin öğrenci kullanıcı adı ve obis şifresiyle bağlantı kuruluyor. (Bu bilgileri biliyorum.)

Okulun sitesine girip kablosuz ağ sayfasına baktığımda program indirilmesi gerekiyormuş ama linux için program yok.

Bilgi işlem odasına gidip sordum orası bilmediğini ve daha sonra bakalım dediğini söyledi.

Google dan biraz araştırdım ve bazı sayfalarda /etc/wpa_supplicant klasörünün içinde bir ayar dosyası oluşturulacağı yazıyor. Bu dosyanın içeriğide her sayfada farklı farklı ancak bazı sayfalarda da hiç bir ayar dosyası yapılmadan gönderdiğim resimdeki gibi bağlantı sağlanıyor ama resimdekilerin aynısnı yaptım bağlanamadım.

Bu ağı nasıl bağlanabilirim ? Bilgisi olanlar yardım edebilir mi ? Tesekkürler..