Google Earth Kurulumu

Google Earth paketini sistemime bir türlü kuramadım. Google'un sitesinden Debian/Ubuntu için olan .deb uzantılı paketi indirdim bir klasör içine attım ve F4 ile konsole ekranına açtım. Daha sonra bu komutları (dpkg -i * ve apt-get -f install) denedim ama hata verdi. Apperde google-earth-stable paketi var bunu kurmaya çalısıyorum bu defada bağımlılık bulunamadı diyor.

Şöyle bir sorum daha var. Deb uzantılı paketleri dpkg -i * komutuyla kurabiliyorum. Mesela google-talkplugin paketini bu komutla kurmustum.
Bu komutun apt-get -f install görevi de mi aynı paket kurmaya yarıyor arasındaki fark ne ?