Swap ve Home Bölümünü Pardus ile Ortak Kullanma

Merhaba. Bilgisayarımdaki HDD'nin bölünlünmesi aşağıda yazdıgım gibidir.

/dev/sda1 : ntfs (Windows 8) : 150.09 GB

/dev/sda2 : uzatılmış : 148.00 GB

/dev/sda5 : linuxswap : 4.66 GB

/dev/sda6 : ext4 : /home : 93.13 GB

/dev/sda7 : ext4 : / : 50.21 GB

Bilgisayarımda şu anda windows 8 ve Debian olmak üzere çift işletim sistemi var.

Windows 8 in oldugu ntfs alanından 50 gb daha yer alıp bu alana pardus.2013 ün kök dosya sistemini kurmak istiyorum. Ancak pardus için tekrardan swap ve home bölümü oluşturmasam; pardus kurulum sırasında swap ve home bölümünü debian ile ortak yapsam bir sorunla karşılaşır mıyım ?