Konsole ekranından şife yazmadan bağlanabildim ama web tarayıcısından bağlanamıyorum.

Kimden: Semetey Coşkun <semeteycoskun@gmail.com>
Kime: Gökhan Öztürk <reveler_07@yahoo.com>
Kopya: "debian-user-turkish@lists.debian.org" <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Gönderildiği Tarih: 17 Kasım 2012 11:59 Cumartesi
Konu: Re: Yan: Localhost phpMyAdmin

Yani ;

mysql -u root

dediğinizde doğrudan bağlanabiliyorsunuz bu durumda anladığım kadarı ile.

Bildiğim kadarı ilen PHPMyAdmin'deki hiç bir aracın kendi şifresi yok...  Sorulan kullanıcı adı ve şifre veri tabanına bağlantı yapabilmek için.

Bu durumda uçbirimden bağlanabildiğiniz şekilde yani uçbirimden kullandığınız kullanıcı adı ve şifre ile  PHPMyAdmin'e de bağlanabiliyor olmanız gerekli? Bu şekilde bağlanabiliyor musunuz?