Yan: Wireless Kırma

Aptitude search aircrack yazarak konsolede aradım ama program çıkmadı

Aircrack yazılımı ihtiyacınızı görür.

29 Ağustos 2012 20:21 tarihinde Gökhan Öztürk <reveler_07@yahoo.com> yazdı:
Merhabalar. Linux sistemlerde kablosuz ağ şifresini kırmanın çok zor olmadığını çok duydum. Ama nasıl yapıldığını  şimdiye kadar hiç merak etmemiştim. Bugün internetten birazdan araştırmak istedim ama genelde hep backtrack, beini üzerinde anlatmışlar. Debian üzerinde anlatım bulamadım. Evimde internetim var şifre kırmayıda ihtiyacım yok ama bunu ögrenmek istiyorum.

--

              ERDAL KAYA

              GAZİ ÜNİVERSİTESİ
              BİLGİSAYAR BİLİMLERİ

  • WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, and IGNORANCE IS STRENGTH.
  • Who controls the past controls the future; who controls the present controls the past