hata mesajı: no route to host

  Merhaba, sizlere geçtiğimiz günlerde mail sunucusu ile ilgili bir problemimi sormuştum. Problemim Postfix sunucusuna,  Icedove ile bir başka istemciden bağlanarak mail gönderebiliyordum ancak localhost'tan Icedove ile göndermede sorun yaşıyordum. Aynı zamanda /var/log/mail dosyalarında hata ve uyarı mesajlarına da ulaşamamıştım. Ancak mailq programı ile hataları ekrana bastırmayı öğrendim.

  Yerel makine'den Icedove ile mail göndermeye çalışınca şu uyarı mesajını veriyor. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
-------
618D91206EB      610 Thu Jul 12 16:56:45  gonderen@benimdomainim.com
               (connect to mx3.hotmail.com[65.54.188.94]:25: No route to host)
                                        ornek_mail@hotmail.com
--------
Saygılar, Engin YILMAZ