VirtualBox ve USB

      Merhaba
Debian Squeeze kullanıyorum. Virtualbox üzerinden çeşitli sanal sistemler kurarak uzun soluklu denemeler
yapıyorum. Ancak şöyle bir sorunum var. Bir çok kez VirtualBox modülleri sistemde yüklüyken USB harici disk, mouse,
USB stick vs. donanımları sistemden kaldırıp, yerinden söktüğümde sistemim kilitleniyor. Bunu  farklı üreticilerin
farklı model ve seri desktop, laptop cihazlarında yaşadığımıda belirtmeliyim. Modülleri sistemden kaldırdıktan
sonra herhangi bir sorun yaşamıyorum ama.

--
There is no place like "/home"
From HemiB A R R A C U D A !