nautilus sağ menü problemi

  Merhaba, Pencere Yöneticisi olarak IceWm ile Dosya Yöneticisi olarak Nautilus kullanıyorum. Nautilus'un sağ menüsü ilk açıldığında düzgün çalışıyor fakat bir süre sonra farenin sağ düğmesine basıldığında açılan menü ve Menü Çubuğunda yer alan öğelere tıklandığında açılan menülerde açılmama veya normalde olması gerekenden daha dar açılma gibi problemler oluşuyor.

  Probleme örnek vermek gerekirse: İçinde resimler olan bir klasörü ziyaret edip bir resme sağ tıkladığım zaman menüde 10 tane öğe varsa bunlardan 4-5 tanesi görünücek kadar bir alan oluşuyor ve öğelerin geri kalanını görebilmem için menünün altında ve üstünde genişletme düğmelerine tıklamak zorunda kalıyorum. Ayrıca menü nesnelerinin üzerine tıklamak için konumlandığımda birden hareket edip alta veya üste kaçabiliyorlar. Bu durum Dosya yönetici penceresinin Dosya, Değiştir, Görünüm .... ile başlayan tüm menüler için de geçerli.

  Problemi çözebilmek için daha önce Ev klasörü altında bulunan .gconf, .gnome2 gibi tüm ayar dosyalarını silip yeniden oluşmasını sağladım fakat problemin kalıcı olduğunu gördüm. Daha sonra nautilus programını komut satırındadn çalıştırdım ve çalışma esnasında şu uyarıları verdiğini gördüm.

 (nautilus:5971): WARNING **: Can not determine workarea, guessing at layout

 (nautilus:8599): Nautilus-GDU-WARNING **: unable to query info: Belirtilen konum desteklenmiyor

Saygılar, Engin YILMAZ