Yan: Uyku Modu

Bilgisayarımda uyku moduna geçtiğimde ekran da şu hatayı veriyor;

[      130.647850]  [drm]  nouveau  0000:01:00.0:  OXDE87: i2C wr fail: -6

Galiba nouveau ile ilgili bir hata. Nvidia ekran kartı sürücüsünü yüklesem uyku moduna geçebileceğimi düşünüyorum. Çünkü windows kullanırken de nvidia sürücüsünü yüklemeden uyku moduna geçemiyordum. Ama özgür olan ekran kartı sürücüsünde (nouveau) uyku modu ayarları vardır. Nerden yapıldığını bilmiyorum. Nvidia ekran kartı kullananlar cevap verebilirler mi uyku moduna geçebiliyor musunuz ? Nvidia ekran kartını yüklemekte pek istemiyorum. Çünkü özgür olan bir işletim sisteminde kendi özgür yazılımını kullanmayı daha mantıklı buluyorum.

Kimden: Zekeriya Akyıldız <zekeriya.akyildiz@gmail.com>
Kime: Gökhan Öztürk <reveler_07@yahoo.com>
Gönderildiği Tarih: 21 Nis 2012 15:02 Cumartesi
Konu: Re: Uyku Modu

Merhaba,

SWAP alanının en az RAM miktarı kadar olması lazım veya daha fazla. SWAP alanının mevcut RAM miktarından az olması durumunda karşılaşılan bir durum.

Misal benim netbook'da 2GB Ram var ve ben 4GB Swap alanı kullanıyorum sleep, hibernate gibi modlarda bir sıkıntı çıkarmıyor. SWAP alanım 2GB'den düşük olduğunda buna benzer sorunlarla karşılaşıyordum.