Re: touchpad kapatma‏

Dediğiniz tuş masa üstü bilgisayarımda mevcut. Fakat Gnome 3 kullanırken o düğmeye basıldığında ekrana, dokunmatiğin kapatıldığını gösteren bir simge çıkıyor ancak; gerçekten etkili olmuyordu. Ben de icewm'ye başka bir sebepten geçiş yapmıştım .icewm/keys dosyasına da verdiğiniz sitedeki bash betiğini kendime uyarlayıp kısa yol verdim. Şu anda "dokunmatik açma kapama" düğmesi ile rahatlıkla açıp kapatıyorum. Hem de bilgisayarımı boş yere Gnome 3 ile kasmıyorum.

Saygılar, Engin YILMAZ