Re: Asus-Webcam

 [EDIT] "dmesg | grep -iC3 webcam"

13 Mart 2012 22:18 tarihinde Önder Coşkun <coskunonder@gmail.com> yazdı:
Aynı sorunu ben de bir ara yaşamıştım. Windows driver'i Linux'da zaten çalışmayacağı için, ubuntu'da düzgün görünmesinin de onunla alakası yok. Muhtemelen yanlış kamera sürücüsü yüklenmiştir. Kameranın çalışıyor olması driver'in düzgün olduğu veya doğru ayarlanmış olması anlamına gelmez. V4L (video for linux ) wiki ve drivers sayfalarında bununla ilgili konular var.
"libv4l" kütüphanesini ve v4l configurator uygulamasını kurup aygıtın için gerekli ayarları yapabilrisin.O ayarlamaları yaptıktan sonra sorun çözülür. aygıtı ve modelini aşağıdaki komut ile görebilirsin.

[EDIT] dmesg | grep -iC3 webcam