Re: find arama komutu yardım

Düzeltme;
komut düzgün çalışıyor fakat türkçe karakterli altdizinlerde çalışmıyormuş.
.../..././././././Örme/_res/abc.jpg
.../..././././././İstenilen/_res/abc.jpg
gibi yüzlerce çıktı geliyor. Buna bakıyorum birde find komutu versiyonu ile alakalı olabilirmi diye başka bir OS ta deniyeceğim.

evet bir şekilde işimi gördü ama birşey farkettim
-prune ile budanan *_thm ve *_res dizinleri arama yapılan dizinde gecerli.
3-5 yada daha alt dizinlerdeki thm ve res dizinlerini budayamıyorum.

Güzel bir yardımdı, bunun üzerinden denemelerimi yapıyorum.
Teşekkürler...

10-03-2011 23:25, Onur Aslan yazmış:
Merhaba su isinizi gorecektir, devamina -exec ile istediginizi ekleyin:

find . \
   \( -path '*_thm' -o -path '*_res' \) -prune \
   -o \( -iname '*.jpg' -o -iname '*.png' \) -print