Re: iptables

herkese merhaba

yardımlarınız teşekkür ederim. şimdi tam olarak ne soracağımı daha iyi biliyorum zira işin içyüzünü nihayet öğrenebildim. bir okulmuş. firewall olarak ipcop kullanılıyor. bunun eklentisi olarak blockouttraffic ile heryer yasaklanmış sadece belli sitelere izin var. avgfree antivirüs için güncelleme yapılmak istenmiş ama avg güncelleme sunucularını dünyaya dağıtmış. ttnet den tutunda akamai sunucularına kadar değişik yerlerde barındırıyor. sonuç olarak ip den izin verememişler. bana da ilk mesajımda sorulduğu gibi aktarılmıştı. onun cevabımı aldım. ama esas sorun avgfee için vermekmiş.

bu durumda ben çokta yardım etmek istemiyorum ama hatırı sayılır dostlarım var arada. sadece şunu nasıl çözebilirim? yaptığım incelemede avg güncellemek için guru.avg.com ve bguru.avg.cz adreslerine bakıp sonrasında dünyadan güncelliyor kendisini. heryer yasaklı iken bu iki adrese izin verilse de olmuyor. dosya inecek sunuculara da izin vermek lazım. bunu nasıl yaparız?

herkese kolay gele,
Barış.