Zemberek ve Latex: İmla Kontrol

Merhaba,
Latex ile belge hazırlarken gvim kullanıyorum.  Latex ile yazılmış ingizce bir belge için imla kontrol programı varken (ispell),türkçe yazılmış bir latex belgesininin imla kontrolu yapacak bir program bilmiyorum. Zemberek'i openoffice.org'da başarıyla kullanıyorum. Fakat Zemberek'in içinde latex komutları olan bir belge üzerinde nasıl bir imla kontrolü yapacağını bilmiyorum.

Bu konuda herhangi bir fikri olan var mı? Zemberek'i bir 'pdf' dosyasının imla kontrolu için kullanabilir miyiz?

İyi Pazarlar,
Ahmet