Re: 22 mart tarihli testing iso

Merhaba,

Debian testing imajlarında bazen böyle sorunlar oluyor. Geçen sene 3-4 ay bende aynı sorunu yaşamıştım. Netinstall iso'ları ile çözüme ulaşabilmiştim.
Sizede netinstall tavsiye ederim. Böylece sıfırdan testing veya unstable kurulumu yapabilirsiniz.

http://cdimage.debian.org/cdimage/daily-builds/sid_d-i/current/i386/iso-cd/ adresinde netinstall ve businessimage kalıpları var. Netinstall yaklaşık 165MB'tır ve
temel(base) kurulum içerir. Businesscard ise 25 mb civarında olup, temel sistem dahil herşeyi net üstünden kurar. Tamamen Türkçe desteği vardır. Ve ayrıca sıfırdan
unstable(sid) kurulumu yapabilirsiniz. Tavsiyem : businesscard

Selamlar,
Hasan.

yaylalı <yaylali.linux@gmail.com>

03/31/2010 08:14 PM

debian-user-turkish@lists.debian.org
cc
Subject
22 mart tarihli testing iso

Merhaba,
22 Mart tarihli "debian testing-i386-kde-CD-1.iso" indirdim... cd'ye yazdırdım bir türlü açılmadı.
Bilgisayarım CD'den başlamaya ayarlı...
CD'yi yazdırmadan kontrollerini yaptım...
Ubuntu üzerinde Brasero ve Pardus üzerinde k3b ile yazdırdım, ikisi de başlamadı/açılmadı.
Deneyen ya da bir fikri olan var mı?
Sağlıcakla

--
yaylalı

******************************
Neither the footer nor anything else in this E-mail is intended to or constitutes an
electronic signature and/or legally binding agreement in the absence of an
express statement or Autoliv policy and/or procedure to the contrary.
This E-mail and any attachments hereto are Autoliv property and may contain legally
privileged, confidential and/or proprietary information.
The recipient of this E-mail is prohibited from distributing, copying, forwarding or in any way
disseminating any material contained within this E-mail without prior written
permission from the author. If you receive this E-mail in error, please
immediately notify the author and delete this E-mail. Autoliv disclaims all
responsibility and liability for the consequences of any person who fails to
abide by the terms herein.