Re: Avantfax

Merhabalar,

avantfax icin mysql uzerinde database olusturup ayarlarni yaptiniz mi?
Ayni zamanda olsuturdugunuz mysql database uzerinde tablolar
olusturuldu mu?

>mysql -u root -p < create_user.sql

mysql -u root -p ile giris yapip show databases; komutunu verip
olusturulan database'i goruyor musunuz?
yine ayni sekilde use database; ile database icerisine girdiginizde
show tables; ile olusturulan tablolari goruyor musunuz?

Sunucuda mysql kurulu ve calisiyor degil mi?

ps aux|grep mysql komut ciktisini ve netstat -plutn ciktisini da
lutfen gonderin..

kolay gelsin.

Ozgur

16 Temmuz 2009 12:09 tarihinde, Desert <desert@haziroglu.com> adlı