From: Remzi AKYÜZ [mailto:linuxliste@gmail.com]
Sent: Thursday, December 17, 2009 9:54 AM
To: Hakan AKŞAROĞLU
Subject: Re: Samba user export / import

Sorununuzu yalnış anlamışım. Debiandan debiana geçiyorsunuz diye
düşünmüştüm.

Galiba debiandan ubuntuya geçiyorsunuz.
Kullanmış olduğum ubuntu 9.10 da genel kullanıcı bilgileri;

encrypt passwords = true
passdb backend = tdbsam
obey pam restrictions = yes

tdbsam olarak /etc/samba/secrets.tdb  dosyasında tutulur.

Bundan dolayı bilgileriniz olan smbpasswd dosyası direk kullanılamaz.

root@han:/etc/samba# file secrets.tdb
secrets.tdb: TDB database version 6, little-endian hash size 131 bytes

Sisteminizde smbpasswd dosyasını tdbsam veya tdbsamı devre dışı
bırakabilirsiniz.

file smbpasswd
komutu ile smbpasswd hangi formatta olduğunuda öğrenebilirsiniz.
Bu size kolaylık sağlar.

Alternatif olarak eski  smb.conf dosyasını ve buna bağlı dosyaları
kullanmanızda sorununuzu çözebilir.

Umarım bu bilgiler size yardımcı olur.

Hakan AKŞAROĞLU wrote:
> Remzi Bey cevabınız için çok teşekkürler
> Debian'da /etc/samba/smbpasswd mevcut aradığım bu fakat; ubuntu 9.10'da samba userlarını buradan okumuyor. Başka bir yerden okuyor maalesef bulamadım nereye yapıştıracağımı Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
> Saygılarımla
> Hakan AKŞAROĞLU

__________ ESET Smart Security Akll Gvenlik tarafndan salanan bilgiler, virs imza veritaban srm: 4694 (20091216) __________

leti ESET Smart Security Akll Gvenlik tarafndan denetlendi.

http://www.nod32.com.tr

__________ ESET Smart Security Akýllý Güvenlik tarafýndan saðlanan bilgiler, virüs imza veritabaný sürümü: 4694 (20091216) __________

Ýleti ESET Smart Security Akýllý Güvenlik tarafýndan denetlendi.

http://www.nod32.com.tr