Samba user export / import

Merhabalar ;

Başka bir Samba sunucudan yeni kurduğum Samba sunucuya samba hesaplarını ve password’ lerini almak istiyorum.Sistem userlarını içeri aldım bunda bir sıkıntı olmadı.Unix userlardan samba userlar oluştur dediğimde oluşturabiliyorum fakat bu sefer şifresiz olarak oluşturuyor.Böyle olunca da benim işime yaramıyor. Bir şekilde eski serverdan smbpasswd’leri alıp yeni sunucuya kopyalama şansım var mıdır?

Saygılarımla

Hakan AKŞAROĞLU

AFAPREFABRİK A.Ş.

__________ ESET Smart Security Akıllı Güvenlik tarafından sağlanan bilgiler, virüs imza veritabanı sürümü: 4693 (20091216) __________

İleti ESET Smart Security Akıllı Güvenlik tarafından denetlendi.

http://www.nod32.com.tr