postfix outgoings mail sorunu

Merhabalar herkeze ,
    (Önbilgi : local domain'imin adı "localweb" yani "www.localweb" benim http server'ım "mail.localweb" benim mail server'ım,"pc" serverdaki bir kullanıcı)

    Öncelikle ne yapmaya çalıştığımı anlatayım evimde eski bir makinayı linux server yaptım hem server yönetimini öğrenmek için hem de çok zevkli :).Hali hazırda kendi halinde hevesle sektöre girmek için kendini hazırlıyan bir öğrenciyim.Dns server kurdum tabi sadece kendi local 'im için ,apache server kurdum local de web uygulamarımı test edebilmek için şimdi sırada postfix var postfix'i kurdum ve günlerdir konfigirasyonuyla uğraşıyorum local deki bir hesaba maillar geliyor (pc@localweb)  fakat ben bu server ı kullanarak hiçbir adrese mail gönderemiyorum ,araştırdğım kadarıyla ttnet 25 nolu portu engelliyormuş (spam lar yüzünden ) bu yüzden postfix ayarlarını 587 nolu porta ayarladım sanırım bunun yanısıra bir de mailların relay edileceği orda hesabım bulunan bir mail server'ı gerekiyormuş bunun için de microsoft'un smtp.live.com smtp server'ını kullanmak istedim bunun için authantication gerekiyormuş "smtp_sasl_password_map = hash:/etc/postfix/sasl_passwd" parametresiyle password file tanımladım içeriğini

[smtp.live.com]     <hotmail mail adresim>:<hotmail şifrem>

şeklinde doldurdum "postmap hash:/etc/postfix/sasl_passwd" komutunu verdim şimdi mail göndermeye çalıştığımda yine maillar gitmiyor ve mail.log a baktığımda

Dec 13 17:37:52 ubuntu postfix/smtp[10504]: certificate verification failed for smtp.live.com[65.55.172.254]:587: untrusted issuer /C=US/O=GTE Corporation/OU=GTE CyberTrust Solutions, Inc./CN=GTE CyberTrust Global Root

ve ardından "Requested action aborted :user not authenticated" yazan satırlar var.

(bu arada gerekli bir bilgimmi bilmiyorum ama mail'ları göndermek için kendi ağımdaki notebook üzerinde thunderbird çalışıyor maillar mail server'ıma gönderiliyor ve sağlıklı bir şekilde queue 'ya ekleniyor sorun bundan sonra başlıyor postfix kuyruktaki mailları deliver edemiyor)

Durum bu şekilde şimdiye kadar doğru yoldamıyım öncelikle bunu sormak istiyorum linux ve server işlerinde yeniyim bu sorunu nasıl çözebilirim ?

Eğer postfix 'i çalıştırmayı başarırsam daha sıra başka server'larda var kuracağım ve sabırsızlanıyorum hatta java için derleme server ı olarak kullanmak istiyorum ve subversion ile java projelerimi server üzerinden takip etmek istiyorum.

En azından okudğunuz için teşekkür ederim.