squid problemi

Selamlar,

Debian 4 üzerinde squid 2.6.5-6etch4 + dansguardian + ntml authentication kullanıyorum. Sistemin çalışmasında hiçbir problem yok. fakat düzenli bir şekilde belirli zamanlarda kullanıcılar google.com ve bazı sitelere giremiyorlar. Loglara baktığımda bu girilemiyen siteler için squid TCP_MISS/302 hatasını veriyor. Ben servisi yeniden başlattığımda sorun çözülüyor fakat aşağı yukarı 1 hafta sonra yine aynı sorun ortaya çıkıyor. Bu sorunla daha önceden karşılaşmış arkadaşlar benimle bilgilerini paylaşırlarsa çok memnun olurum. Önerilerinizi bekliyorum

İyi çalışmalar