RE: windows linux pc bağlantısı

5900 portunu açmalısınız, Guarddog u bilmiyorum ama şöyle yapabilirsiniz, bağlanmaya çalıştığınızda GuardDog muhtemelen size birşeyi engellediğini ya söyleyecektir yada bir liste içinde siz baktığınızda göreceksinizdir, bu engellediği şeye izin vermek için de heralde sağ click le veya benzeri birşeyle olanak sağlıyordur. Ben FireStarter kullanıyorum, engellediğinde listeden sağ click yapıp "Bu kaynaktan bağlantıya izin ver", yada "Bu servise herkes için izin ver" cinsinden seçeneklerden birini seçip izin verme işini hallediyorum. GuardDog da da benzer birşey vardır.

Mehmet Türker