Re: windows linux pc bağlantısı

On Wed, 25 Feb 2009 22:13:52 +0200, ces200 <ces200@gmx.com> wrote:
> Dediklerinizi aynen yaptım, gnomede uygulamalar / internet / uzak masa
> üstü görüntileyici ile local olarak bağlantı sağlayabildim, ancak
> oraya dış ip mi (85... ile başlayan) yazdığımda bağlantı kuramadım,
> nerede hata yapmaktayım? (modemin web arayüzünden 5900 portunu
> 192.168.2.2 ye yönlendirmiştim)

Eğer kendi bilgisayarınız üzerinde yerel IP adresinizle bağlantı
kurmuşsunuz. Ondan sonra sorun çıktığını söylediğiniz denemeyi yine
kendi bilgisayarınız üzerinde ama dış IP adresiyle yapıyorsanız
bağlanamaması doğal. Uzaktaki bir bilgisayardan aynı işlemi yapıp ona
göre sonucu bildirebilirsiniz. Ayrıca yönlendirdiğiniz 5900 portunun
UDP değil TCP olduğunu doğrulayabilir misiniz?