Re: google erath hatası

Tekrar merhabalar, google deposu derken
 deb http://dl.google.com/linux/deb/ testing non-free adresini mi
kastediyorsunuz?
bu zaten ekli benim sources.list imde, google anahtarıda ekli, ancak
paket olarak sadece googleearth-package paketi mevcut. (synaptic ile
baktığımda sadece bunu görebiliyorum) acaba bir yerde hata mı
yapıyorum? google da yaptığım araştırmalarda google earth 'un dün
attığım maildeki gibi kurulduğunu okumuştum.
teşekkürler