Acer Alırken Aman Dikkat

12.02.2008 günü Samsun Teknosa Mağazasından satın almış olduğum Acer 5520g markalı notebookumu 06.11.2008 günü CD sürücüsündeki arızadan dolayı Teknosa Ankara Necatibey mağazası aracılığıyla servise gönderdim. Teknik servis formunda ürünümdeki problemi açıkladığım gibi ayrıca telefonla da arayıp bilgi verdim. Ancak notebookum, 21 gün sonra yani 27.11.2008 günü optik okuyucusu değiştirilmiş ama sorun giderilmemiş halde geri gönderildi. Aynı gün Acer müşteri hizmetlerini arayıp sorun hakkında bilgilendirme yaptım. Görüştüğüm müşteri temsilcisi ürüne yeni bir arıza kaydı aldı ve bana bir kayıt numarası verdi. Yine müşteri temsilcisi tarafından bilgisayarı bırakmak için Ankara Dekare Bilişim'e yönlendirildim ve notebookumu Teknosadan teslim aldıktan 2 saat kadar sonra 27.11.2008 günü Dekare Bilişime bıraktım.

Aradan geçen 50 güne, tatiller çıkarıldığında 30'dan fazla iş gününe rağmen "yurt dışından parça bekleniyor" dışında bir cevap alamıyordum. Bunun üzerine yasaların bana tanıdığı haklar çerçevesinde 15.01.2009 tarihinde müşteri hizmetlerine faks yoluyla başvurarak ürünümün yenilenmesi talebinde bulunmuştum. (faks'ı Ankara Yenişehir postanesinden imza karşılığı gönderdim) Ardından defalarca müşteri hizmetlerini aramama rağmen talebimin akıbeti hakkında herhangi bir bilgi verilmedi. En son ısrarlı bir görüşmeden sonra yanlış hatırlamıyorsam ayın 21'inde ürünün adaptörünü Ankara Dekare bilişime teslim etmem istendi. Adaptörü teslim etmemle birlikte değişim işlemlerinin başlayacağı söylendi. Aradan bir hafta geçmesine, bu sürede defalarca müşteri hizmetlerini aramama rağmen herhangi bir geri dönüş alamadım. En son 28.01.2009 günü ''055484*****'' nolu numaradan arayan ve Acer Müşteri Hizmetleri temsilcisi olduğunu söyleyen kişi (adı ve soy adı not defterimde kayıtlıdır) tarafından yaşanan aksaklığın bahaneleri anlatıldı ve tamir edilen ürünü almam istenerek alıp almayacağım soruldu. Bende ürünü kabul etmediğimi, bunu 13 gün önce yazılı olarak kendilerine bildirdiğimi bu 13 gün içinde ne yaptıklarını sorduğumda herhangi bir cevap alamadım. Telefon kapatılırken en kısa zamanda değişim için gerekli raporun hazırlanacağını ve tarafıma gönderileceğini belirtildi. En son olarak 30.01.2009 tekrar müşteri hizmetlerini aradığımda ürünün dün yanlışlıkla kargoya verildiğini, üstelik ürünün, teslim ettiğim Dekare Bilişim'e değil ev adresime gönderildiğini öğrendim. Telefonla görüştüğüm müşteri temsilcisi bunun yanlışlıkla yapıldığını ve ürünü geri göndermemi, geri gönderdiğimde raporun yazılıp yenisini alabileceğimi belirtti. Aynı gün tekrar aradığımdaysa yanlış bilgi verildiği ve ürünün Ankara Dekare Bilişimden İstanbuldaki merkezlerine gönderildiği haberini aldım. Yine birkeç gün içinde raporun düzenlenip yeni ürünün olacağı söylendi. Bugün, bu yazıyı yazarken Şubatın 11'ine gelmiş bulunuyoruz. Ama hiçbir gelişme yok. Yani ne rapor var ne de bilgisayar. Bu süreçte "Acer Müşteri Hizmetleri" hattının tam bir oyalama hattı olarak çalıştığını da belirtmeliyim.

Tüm bu bilgileri Acer Markalı bir ürün olduğunda servis-destek konusunda nasıldır sorusunu soranlara cevap olsun diye yazıyorum.Aman dikkat arkadaşlar... Aman dikkat....