From: T. Alp Ozkan <alpozkan@gmail.com>
To: Debian liste <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Sent: Sunday, November 23, 2008 10:45:23 AM
Subject: wireless network yönetimi

Selamlar,

Debian lenny kullanıyorum. Sistemimde wireless ağ yönetimi için network-admin ve wifi-radar kurulu.  Herhangi bir ağı bulmak için wifi-radarı açıp onu daha sonra network-admin e gösterip login oluyorum. Bu işlem çok zahmetli olmasada zaman alıyor. Aslında laptopla hotspotlardan bağlantı yaparken can sıkıcı olması dışında bir sorun yaratmıyor. Bunun dışında sürekli bağlandığım her network için root olup elle network-admin den bulunduğum yerin ayarlarını seçmem gerekiyor. Bir başka can sıkan durum ise bazı modemler (Speedtouch, belkin)  aynı makine ve live cd veya windows ile  bağlanabilirken kurulu debian  sistemimin bağlanmaması. Ayarlarla ilgili herhangi bir çözüm bulabilmiş değilim.

Siz wireles yönetimi için hangi program/programları kullanıyorsunuz? Önerebileceğiniz farklı programlar var mı? Karşılaştığınız sorunlar var mı?

Teşekkürler Alp