Re: cannot connect to X server

Merhaba

Biraz daha detaylı yazayım.

cutycapt[1] isminde bir site ekran görüntüsü yakalama programı var. Bu uygulamayı OpenVZ üzerinde çalışan sanal bir makine üstünde çalıştırmak istiyorum. Makine sanal olduğu için ne kadar az paket kurarsam benim için o kadar iyi olacak bu sebeple X kuracaksam bile az sayıda paket kurarak hem disk hemde sistem kaynaklarından tasarruf etmek istiyorum.

X'i başka makinede çalıştırmak bana pek mantıklı gelmedi. Eğer bu işlem için ikinci bir makine kullanacaksam programı o makine üzerinde de çalıştırabilirim.

1- http://cutycapt.sourceforge.net/

Umarım yeterince detaylı yazabilmişimdir. Kapalı kaynak uygulama geliştirmekten kalma küçük bir sorun (minimum bilgi)

İyi çalışmalar

Murat Demirten (YHB - Genel Müdür) yazmış:
Uygulamayı orada çalıştırıp görüntüyü kendi makinene alman bir opsiyonsa ssh üzerinden bunu kolaylıkla yapabilirsin:

http://linux-tips.org/article/22/ssh-x11-forwarding