Re: airtes adsl modem

Bu listede Debian GNU\Linux dagitimi ile ilgili yardim/destek veriyor ve
genel olarak Linux, GNU, Debian konularinda tartisiyoruz.

Sizin modemle ilgili sikintinizin Debian ile en ufak bir baglantisi yok.
Modemdem bunu iptal etmissiniz, default ayarlara cekin ilk aldiginiz
fabrika ayarlarina getirin, duzelir.

Bunun icin www.airties.com ya da airties destek numarasindan yardim alin.

Saygilar

27 Ağustos 2008, Çarşamba, 9:20 pm tarihinde, ces 200 yazmış:

--
	~Ozgur

.