Re: sid mi testing mi

2008/8/25 Engin YILMAZ <yilmaz_engin@yahoo.com>
Merhaba, şimdi kurulum yapıcağım için sizi tekrar rahatsız ediyorum. SID kullanan arkadaşlara bir danışıyım dedim ne sıklıkta sorun yaşıyorsunuz. yani dedikleri kadar var mı yani hala çok pro'ların kullanıcağı türden bişey mi onu soruyum dedim.

merhaba,
ben uzun zamandır debian testing kullanıyorum, gayet kararlı ve paketler de güncel. paketler belli bir test sürecine tabi tutulduktan sonra, unstable'dan testing'e girdikleri için eğer linux'e yeniyseniz testing kullanmanız daha iyi olur. şu linkten testing isolarını bulabilirsiniz : http://www.debian.org/devel/debian-installer/

kolay gelsin.