Re: broadcom 590x eth kart

Eger ozel bir nedeniniz yoksa Ubuntu kullanin derim.. Debian tabanli
zaten ve aralarinda pek fark yok.. Sadece daha guncel kernel ve daha
genis paketler..

Mesela bende uzun zamandir Ubuntu kullaniyordum. Ancak ozel
sebeplerden ve xfs filesystem ile degisik projeler yapmam
gerektiginden tekrar Debian'a dondum..

Ne yaparsan yap donecegin yer kurkcu dukkani dememisler bosuna... :)

Debian kullanacaksan kendi driverini yazabilmelisin...

Ozgur